søndag, januar 14, 2007

Children Of Men

Vi skulle være chauffør for min mor og far i går aftes og den mellemlæggende tid indtil de skulle hentes igen blev brugt i biocenter Kolding, sammen med Jakob og Marie (long time) Jakob valgte film.
Oversat ville den danske titel være "børn af mennesker" og ikke "børn af mænd" som Marie og jeg troede (de burde udtrykke sig noget tydligere)
jeg må tilstå at filmen var ikke noget for mig, den handle om en der skulle fragte en gravid pige til et sikkert sted. der var ikke nogen begrundesle for hvorfor de ikke bare kunne sige "Hej! hende her er gravid". Jeg havde lidt den samme følse som når jeg læser mine gamle afleveringer "det kan sku gøres bedre". jeg ligger et sted mellem 1 og 2 * og den fåes for gode acion scener.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...