lørdag, januar 06, 2007

1 nyt år

så skiftede det sidste ciffer i datoangivelsen værdi. mange bruger denne begivenhed som begrundelse for et nyt og bedre kapitel af deres liv kun for at ødelægge dette fortsæt 14 dage i det nye år ved at "glemme" at tage en tur til fitness, komme til at spise en flødekage osv.

men jeg vil ikke holde mig tilbage fra at kunne prale af at jeg da også har lavet et foresæt ... faktisk 2 men de er meget små.
1 er at "huske det" jeg har lavet en lille Post-It som sidder på min skærm på arbejde. den skal minde mig om de små ting som jeg glemmer gang på gang. - indtil nu har den faktisk ikke rigtig smuttet, jeg har kunnet rede den indtil nu.
Den anden er lave cheklister som jeg skal nå igennem inden jeg går hjem. - den har jeg så ikke rigtig fået lavet endnu.

Andre der har nytårs foresæt de vil dele?

1 kommentar:

  1. Jeg holder mig til klassikerne:

    1. Stoppe med at ryge
    2. Tabe 50 kg

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...