mandag, december 04, 2006

Køkkent

Så har de påbegyndt i køkkenet. så nu ser det komplet uoverskueligt ud - intet bad, intet køkken og ingen tidshorisont for noget, jo jeg er fortrøstningsfuld...
der hvor min far sidder (manden til venstre) skal der være en håndvask og mellem ham og min svigerfar (manden til højre) skal opvaskeren stå. grunden til det hele er fjernet er fordi at der ikke var plads til en opvasker, sådan som skabene stod. og så kom vil til at kikke lidt på rørene... jo jo projekt nummer... - ja jeg er stoppet med at tælle, men nu er vi også begyndt på det. jeg ved det hele bliver godt, og jeg glæder mig, men vil gerne snart være færdig. - og nu ham nøden der kikkede på lejligheden... han måtte da have en IQ på minus 3! - 2 gange har jeg tonset lejligheden tynd for at gøre den flot, og så har klovnen glemt at kikke økonomien... det er da noget af det føreste man sikre sig! men åbenbart ikke alle forstår at gøre sig den slags tanker før end i sidste øjeblik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...