mandag, december 25, 2006

Juleaften

så er årets begivenhed for mange familier overstået. det skal ingen hemmelighed være at i år var det en sand gaveregn for gemalen og jeg. men nu begynder en stresset forstoppet tid også, julefrokoster med familierne. heldigvis har vi kun 2 en 1. juledag og en 2. juledag - som om vi ikke i forvejen er forædete efter juleaften. idag har vi brugt 6½ time hos henriks familie, tiden belv fordrevet med fisk af flere arter og marinader, lun postej, steg med rødkål, og til slut kiks m. ost og frugtsalat - undervej var der plads til en travetur med hundene og pakkeleg. igen imorgen tager vi turen igen (her undlader vi dog gå turen men tilføjre flere retter!)
- jeg tror at jeg vil stemme for efterårs frokoster næste år (uge 42 måske) - og så bruge juledagene på at lege med gaver og slå mave. (nogen der gætter jeg ikke har leget med nogen af mine julegaver endnu?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...