lørdag, november 25, 2006

*Update*

Nu er det noget tid siden jeg har været på blogen reglmæssigt. dette skyldtes forskellige ting blandtandet at vores højt elskede Dell har måtte lade livet. - mandag aften i sidste uge frøs skræmen og siden da har der ikke været noget liv i den! - i den forbindelse har vi været ude og invistere i en Lenovo 3000 N100 (et IBM produkt - nogle designer burde tage kontakt til deres LapTop afdeling for den er da ikke for køn!) men ellers køre det nogen lunde - den har alle mulige feautures som jeg ikke aner hvordan jeg skal anvende (blandt andet fingerprint skanner - nogen der har et program til sådan en saten?)
og så er jeg endelig startet hos VESTFROST nogle super seje kollegaer og jeg føler jeg faktisk kan bidrage med noget, og ikke bare bliver sat til side fordi sådan har vi aldrig gjort det, her bliver der lyttet. jeg kan i øvrigt anbefale alle der starter i nyt job at den første uge kun at arbejde til kl 12 (middag) for jeg kommer hjem efter 4 timer og er fuldstændig ødelagt af alle de nye indtryk og indformationer.
og så er der jo huset, badeværelset er påbegyndt opbygningsfasen og alle andre rum mangler kun stuen og sove værelset at få anden gang. og når de har fået det kommer gulvmændene og høvler gulve af og så kan vi i princippet flytte... hvis det ikke lige var fordi vi stadig mangler at få solgt lejligheden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...