søndag, november 26, 2006

Nye Bukser

Nu da min arbejdskraf (eller hvad man skal kalde den) ikke er så anvendelig i huset, har jeg forsøgt at sy mig et par bukser. bare for at se om jeg kan og så for at spare penge. og det er jo ingen hemlighed det er nærved umuligt at finde et par bukser der er lange nok og endnu mere umuligt at få nogen der kan anvendet med højhælde sko. men nu har jeg dem. et sort slankende par.
Den flinke pige Tina i Stof 2000 var så venlig at udstyre mig med at hvad der var nødvendig lige fra stof og tråd til krit og mønster og 285 kr. fattigere gik jeg hjem... ja ja 35 kr dyre end i butikken med flere af tingen kan anvendes i meget lang tid fremover, så jeg er fortrøstningsfuld og tror det vil tjene sig selv hjem nogen gange i fremtiden.
- tror næste projekt vil blive en trøje som jeg har set i "kreative kvinder" (hvorfor kvinder ved jeg ikke for det betegner jeg da ikke mig selv som)
Henrik og Svigerfar Jens har i weekenden fået lagt gulvvarme og støbt gulvet i badværelset, så vi holder tildsplanen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...