mandag, oktober 23, 2006

Weekend Vel Overstået

sådan! En weekend vel overstået.
- alt tage i betragning var det faktisk en OK weekend. - På vej hjem i toget løb jeg på Nadja fra URK, godt med noget selskab i toget. - her fortalte hun havde fribilletter til det nye "Retro" næste fredag. Sørme om hun ikke også var så flink at forære mig 10 stk. fluks greb jeg knogle og ringede til Drengene fra Frede. "Hey Drenge Er I Med På At Feste?". Som det ser ud møder hele holdet på 6. så nu er 8 af billetterne taget. fredag aften kikkede kusine Ninna og Rolf forbi til en Øl - nu er der ikke flere billetter tilbage og jeg er slet ikke begyndt at invitere endnu. :o(

lørdag tilbragte vi hos mine forældre. - vil godt sende et nødråb til div. sofa designere - "Lave dem for helved så lange man kan ligge i dem og polster armlægnet så meget man ikke behøver hele artalariet af puder for ikke at have en MDF kant i nakken."
kl 18.30 satte vi retningen mod mine bedsteforældre - vi skulle fejre min bedstemors 71 år fødselsdag - hun fyldte ganske vist i September, men det går vi ikke op i.
-Matador, det er da vist en serie de endnu ikke har slidt op ved at genudsende... - jeg kan faktisk ærligt indrømme ikke nogen sinde at have set et helt afsnit - før i år altså. - de havde da humor tilbage i 70erne!
Selv om mine bedsteforlædre er ved at være op i årene kan de da ellers godt holde os beskæftigede til midnat... seng dejlige seng!

Søndag havde vi lidt start vanskligheder - men kl 10 kom vi da ud af fjerne. Eftermiddagen blev brugt på LuksusBazar på Havnen - kanon initeritiv, kommer klart igen til næste år, dog uden halte prinsen og med flere penge! (- købte et fedt bælte til 100 kr. hos Boutique Sus - har til huse i Fredericia). Så blev der bagt boller (som sædvanlig blev næsten halvdelen spist inden de var kolde!)
og så ud til svigermekanikken i sommerhuset ude i Blåvand. - de havde købt ny båd... de rige har mange glæde vi andre lever bare af kærlighed og kildevand

Og så var det tid til det ugentlige DR drama afsnit af "Ørnen" og så var der jo Amrikansk Fodbold ... mystisk sport!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...