torsdag, oktober 26, 2006

Anden På Coke

Ja et eller andet syret må han sku ha været på. aldrig har jeg siddet og følt at mine surt tjente penge har været dårligt givet ud. 290 kr. en bytur har været sjovere. og så havde jeg da en lille skid på til turen hjem. - Her sad jeg med en kedelig fornemmelse lidt lige som at være blevet fanget med bukserne nede i skole gården.
jo Showet havde da sine øjeblikke, men så blinkede man og øjeblikket var forbi.
- de kritikere der har givet showet mellem 4 og 6 stjerner, hjerter, blomter mv. burde tisse i en narko test for de er sku ikke helt rigtige oppe på øverste.

Stuart styrre!!!!! hold dig til det du er god til

Ja jeg er klar over at jeg træder Anden fans over tærerne men fuck jer og ta noget mere coke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...